Branding dla WORLD DOG SHOW

Projekt brandingowy (logo) wykonany został na zlecenie Związku Kynologicznego w Polsce. Nowe logo miało premierę podczas Światowej Wystawy Psów Rasowych WORLD DOG SHOW, odbywającej się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 09.11-12.11.2006.

Pasjonaci, hodowcy i właściciele psów to dynamicznie rozwijający się segment klientów, którzy są odbiorcami wielu produktów i usług (m.in.: profesjonalnych karm dla psów, kosmetyków, specjalnej odzieży dla psów, a nawet… wózków).

Tegoroczna Światowa Wystawa Psów Rasowych jest nie tylko największą w swej historii, ale ma także rekordowo silną obsadę. Aż co czwarty pies, zgłoszony do rywalizacji, to utytułowany champion.

Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy pracować dla najlepszych! I – co ważne – bardzo lubimy nasze czworonogi!

Zobacz logo