Wiosłujemy ostro i przekraczamy oczekiwania! Wyniki badań satysfakcji klientów Horsefield.
Twórcze zaangażowanie w obsługę klienta nie zawsze wystarcza, by w procesie współpracy spełnić jego oczekiwania. W grę wchodzą jeszcze takie parametry, jak terminowość, dokładność wykonania, elastyczność… Dlatego ważna jest dla nas informacja zwrotna od klientów.
W Horsefield, zgodnie ze światowymi standardami wdrożyliśmy profesjonalne narzędzia, pozwa-lające w sposób nieprzerwany badać zadowolenie klientów ze świadczonych przez nas usług.
Po zrealizowaniu każdego projektu – niezależnie czy jest to zlecenie drobne, takie jak modyfikacja strony internetowej, czy też duży, kompleksowy projekt tworzenia nowej marki – klient zawsze otrzymuje ankietę oceny zlecenia.
Wysyłka i zbieranie formularzy ankiet to proces całkowicie zautomatyzowany. Informacja zwrotna analizowana jest przez pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta oraz przez wszystkie osoby zaangażowane w proces realizacji zlecenia!
O skali przedsięwzięcia świadczy ilość 1,5 tysiąca przeanalizowanych w 2006 roku zleceń! W okresie styczeń-grudzień 2006 ilość respondentów odsyłających ankietę wzrosła o 50%. W każ-dym z 12 miesięcy średnia ocena satysfakcji klienta przekraczała poziom zgodności z oczekiwaniami. Wiele projektów wykonaliśmy, znacznie przewyższając oczekiwania klientów. Zwrot opinii do zleceń zrealizowanych przez nas w 2006 roku wyniósł aż 78%, co świadczy o sile relacji zbudowanej z naszymi klientami.
Wypracowany przez nas standard działania, to długofalowa inwestycja w satysfakcję klienta, która wyróżnia nas na rynku agencji komunikacji marketingowej.
Odpowiadając na nasze ankiety, klienci doskonalą jakość naszej pracy!
Wszystkim bardzo dziękujemy!