LFP – od wartości do wizerunku

LFP, krajowy lider w produkcji pomp i systemów pompowych, a zarazem jeden z wiodących producentów komponentów żeliwnych na świecie pokazał swój nowy, wykreowany we współpracy z Horsefield wizerunek.

Zgodnie z założeniami autorskiej metody BRAND&GO, etap prac kreacyjnych poprzedziliśmy przeprowadzeniem audytów, badających wizję rozwoju przedsiębiorstwa, postrzeganie firmy przez pracowników oraz jej odbiór wśród klientów. Uzyskane informacje posłużyły opracowaniu dokumentu, w którym szczegółowo określone zostały tożsamość marki, jej architektura oraz wytyczne projektowe.

Podstawowe wartości LFP: odpowiedzialność, innowacyjność, elastyczność, partnerstwo to czytelny komunikat rozwojowych dążeń firmy. Nowa filozofia leszczyńskiej fabryki znalazła odzwierciedlenie w haśle wiodącym LFP – zawsze i lepiej, które stanowi przemyślaną syntezę wartości marki i jest jednocześnie wyrazem ewolucji marki LFP, która z tradycjonalisty przerodziła się w innowatora.

Wdrożenie nowej strategii komunikacji marketingowej i opracowanie nowego systemu identyfikacji zostało potraktowane jako integralna część projektu kompleksowej modernizacji firmy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach SPO-WKP. Zmiany objęły m.in. funkcjonowanie zaplecza administracyjnego, a także wszystkie procesy produkcyjne.

Premiera nowego wizerunku LFP miała miejsce na międzynarodowych targach branżowych, które pod koniec maja odbyły się w Bydgoszczy.