Planika – New Sense Of Fire
Pierwszy etap projektu brandingowego dla firmy Planika objał kreację claimu oraz lifting logo. Zgodnie z wytycznymi metody BRAND&GO zastosowanej w realizacji zlecenia, pracę rozpoczęliśmy od przeprowadzenia sekwencji analiz, mających na celu poznanie ambicji marki oraz sprecyzowanie jej kluczowych wartości.
Planika Decor, australijsko-europejskie przedsiębiorstwo joint venture, jest producentem oraz eksporterem biokominków i glassfire’ów na rynki światowe. Firma posiada patenty na swoje wyroby, wzory użytkowe i przemysłowe. Szeroki zasięg marki wymagał stworzenia claimu międzynarodowego, czytelnego dla klientów w całej Europie, a także poza jej granicami. Kreację wsparliśmy konsultacjami z naszymi partnerami z sieci GCN, które w szybkim czasie pozwoliły ocenić uniwersalizm przekazu.
Wyróżniki marki ( m.in. ogień bez komina, nowoczesny design, ekskluzywność, mobilność) skonsolidowane w jej trzech głównych wartościach: innowacyjności, designie, bezpieczeństwie zadecydowały o charakterze komunikatu. Hasło wiodące: New Sense Of Fire to esencja marki Planika.