Asystent w dziale obsługi klienta

Na tym stanowisku będziesz pomagał/-a nam w obsłudze projektów realizowanych dla naszych klientów

Twoje zadania to m.in.:

  • koordynacja i prowadzenie i rozliczanie projektów od A do Z
  • współpraca z grafikami i podwykonawcami
  • planowanie zadań i dbałość o zachowanie terminów
  • kontrola jakości  i zarządzanie czasem

Wymagania:

  • otwartość, odwaga, komunikatywność i dokładność
  • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

Mile widziane:

  • doświadczenie organizacyjne
  • zainteresowania branżowe (grafika, media społecznościowe, web design, analiza kampanii reklamowych, fotografia etc.)

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i awansu
  • pracę w stabilnej firmie
  • stałe wynagrodzenie
  • możliwość współtworzenia usług firmy  
  • przyjazną atmosferę pracy
  • najlepszą kawę w okolicy bez limitów
  • parking rowerowy i samochodowy gratis
  • spotkania w naszym ogródku i nie tylko…

 

Staż w naszej firmie otwiera drogę do kariery w działach marketingu w największych firm działających w Polsce i za granicą.

Termin:   Umowa o pracę lub B2B od 1 października 2017 r.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”