21 listopada 2017
Asystent w dziale obsługi klienta
Na tym stanowisku będziesz pomagał/-a nam w obsłudze projektów realizowanych dla naszych klientów
Twoje zadania to m.in.:
- koordynacja i prowadzenie i rozliczanie projektów od A do Z
- współpraca z grafikami i podwykonawcami
- planowanie zadań i dbałość o zachowanie terminów
- kontrola jakości i zarządzanie czasem
Wymagania:
- otwartość, odwaga, komunikatywność i dokładność
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Mile widziane:
- doświadczenie organizacyjne
- zainteresowania branżowe (grafika, media społecznościowe, web design, analiza kampanii reklamowych, fotografia etc.)
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i awansu
- pracę w stabilnej firmie
- stałe wynagrodzenie
- możliwość współtworzenia usług firmy
- przyjazną atmosferę pracy
- najlepszą kawę w okolicy bez limitów
- parking rowerowy i samochodowy gratis
- spotkania w naszym ogródku i nie tylko…
Staż w naszej firmie otwiera drogę do kariery w działach marketingu w największych firm działających w Polsce i za granicą.
Termin: Umowa o pracę lub B2B od 1 października 2017 r.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”