BRAND ANALYTICS
Jeżeli chcesz „trzymać rękę na marce” mierząc jej wartość i wizerunek.
BRAND ANALYTICS – badania, analizy, testowanie. Mówimy jak jest, redukujemy ryzyko, wspieramy liczbami proces kreatywny budowania marki.
Kto może być klientem?
- firmy chcące oceniać wartość i pozycję marki na podstawie wymiernych wskaźników
- firmy chcące monitorować wartość marki w czasie, bądź po podjęciu określonych działań
- firmy chcące lepiej poznać rynek oraz segmenty swoich klientów, nie-klientów bądź pracowników, partnerów, interesariuszy, konkurencję
- firmy chcące redukować ryzyko nieskutecznej kampanii
- firmy chcące w pełni wykorzystać potencjał danych w ich posiadaniu w zestawieniu z innymi źródłami informacji
- firmy potrzebujące wyników badań i analiz dla potrzeb swoich procesów (certyfikacja, kryteria przetargowe/konkursowe/grantowe, HR)
- firmy chcące dla celów promocyjnych zakomunikować światu wyniki swoich doświadczeń lub badań w atrakcyjnej formie
- firmy chcące wzmocnić efektywność pozostałych produktów wybranych z oferty Horsefield
Co wchodzi w zakres BRAND ANALYTICS?
- analiza briefu lub pomoc w stworzeniu briefu badawczego
- konsultacje z klientem, dopasowanie do potrzeb odpowiednich metod badawczych (np. z rodziny sondażowych bądź jakościowych, online czy niejawnej obserwacji oraz innych) w formie warsztatowej
- raport metodologiczny wyznaczający zakres problemów badawczych, formę opracowań oraz ewentualnej dalszej współpracy
- badania właściwe
- raport z badań wraz z rekomendacjami i przykładami dobrych praktyk
oraz
- konsultacje wyników badań
- wsparcie w aplikacji wyników dla celów praktycznych – konsultacje w formie warsztatowej
Jak wygląda współpraca?
BRAND ANALYTICS to rodzina produktów i usług badawczych, dopasowanych do potrzeb marketingowych firmy. W przypadku, gdy firma nie posiada briefu proponujemy udział w warsztacie strategicznym w ramach usługi POWER DAY.
Ważnym elementem w procesie BRAND ANALYTICS jest pomiar wskaźników sukcesu działań określonych wcześniej w FORWARD CONCEPT, np.: wzrostu udziału w rynku, zwiększenia lojalności czy satysfakcji klientów, zmiany pozycjonowania marki.
Istotą a zarazem siłą BRAND ANALYTICS jest połączenie doświadczeń i perspektyw brandingowej oraz badawczej, analitycznej oraz ich wzajemne uzupełnianie się.
BRAND ANALYTICS w połączeniu z innymi produktami Horsefield to inwestycja, która jest alternatywą samego ograniczonego badania zamawianego w firmie badawczej.
Dlaczego warto współpracować z naszym zespołem?
- lubimy naszą pracę
- posiadamy wieloletnie doświadczenie w wielu branżach
- mamy własne zaplecze kreatywne, badawcze i realizacyjne
- wszystko powstaje w jednym miejscu
- zapewniamy kompleksową obsługę w ramach BRAND & GO (branding), PROJECT-ON (kompleksowy serwis realizacyjny) oraz BRAND ANALYTICS (badania, analizy)
kontakt:
Mikołaj Bleja, tel.: 602 215 287
Wojciech Jagodziński, tel.: 504 713 056