Współpraca z marką, której tradycja sięga ubiegłego wieku to nie lada wyzwanie. Jak pójść w pozycjonowaniu z duchem czasu, jednocześnie nie wyrzekając się historii? Rozwiązanie wypracowaliśmy wraz z Luveną podczas warsztatów Brand&Go: rewidując architekturę marki, postawiliśmy na funkcjonujące od lat w obiegu nazewnictwo, łącząc je z nowoczesną formą prezentacji. Tak powstały nawozyzlubonia.pl, nawozydlaogrodu.pl i nowa odsłona portalu luvena.pl. Nowa strategia komunikacji przygotowana przez nasz zespół objęła nie tylko projekt graficzny i kodowanie stron, ale również prace nad architekturą informacji oraz copywriting.
Zakres Projektu:
STRATEGIA
stworzenie nowej strategii komunikacji, architektury marki i jej tone of voice
KREACJA
projekt layoutów WWW, projekt bannerów, copywriting, naming stron WWW (w oparciu o strategię)
WWW
stworzenie portali luvena.pl, nawozyzlubonia.pl, nawozydlaogrodu.pl
MOBILE
dostosowanie stron do urządzeń mobilnych