Targi BUDMA 2010 mają nowy wizerunek. Wygrała koncepcja Horsefield.

Rosnąca świadomość dotycząca ekologii znajduje swoje odzwierciedlenie na rynku budowlanym. Inspiracja naturą, zwrócenie się ku wartościom, poszanowanie środowiska stały się impulsem do zmiany wizerunku największej imprezy targowej na rynku budownictwa w Polsce.

Do współpracy w tym zakresie zaproszono m.in. Horsefield, którego projekt w drodze konkursu wybrano do realizacji.

Zadaniem agencji było opracowanie kreacji wpisującej się w kontekst zrównoważonego budownictwa. Istotne było również odniesienie do hasła przewodniego, jakie towarzyszy kolejnej edycji targów BUDMA: ekonomia – ekologia – człowiek.

Projekt objął motyw oraz propozycje nośników marki, w tym m.in. reklamy prasowej.

Międzynarodowe Targi Poznańskie wybrały koncepcję odważną, inną niż wszystkie dotychczasowe, pokazując w ten sposób swoje aspiracje w zakresie kreowania wizerunku marki targów.