CONTMAN – rebranding marki

Powierzone zostało nam zadanie zbudowania nowego wizerunku firmy, lidera w obszarze dostarczania wysokiej klasy systemów elektronicznego przetwarzania, archiwizacji, zarządzania procesami i obiegiem dokumentów. Firma specjalizuje się w umożliwianiu szybkiego dostępu do dowolnego dokumentu w firmie, niezależnie od miejsca i sposobu jego powstania i przechowywania. Działa na rynku od 2000 roku i posiada na swoim koncie ponad 70 wdrożeń dla największych firm w Polsce. Oprócz rozwiązań technologicznych, oferuje również usługi z zakresu doradztwa, audytów informatycznych i outsourcingu.

Po 8 latach nieustannego rozwoju nadszedł czas na zmiany – celem zarządu firmy było stworzenie wizerunku, który odzwierciedlałby zdobyte doświadczenie i najwyższą jakość produktów. Wspólnie z klientem, w oparciu o naszą autorską metodę BRAND & GO stworzyliśmy strategię komunikacji marketingowej dla marki pod nową nazwą CONTMAN. Zakres działań obejmował:

1. Stworzenie tożsamości wraz z architekturą marki
2. Projekt namingowy (rebranding, zmiana nazwy Content Management na CONTMAN)
3. Projekt logo i materiałów identyfikacyjnych
4. Projekt i realizacja materiałów BTL
5. Projekt i wdrożenie strony www (www.contman.pl)

Przyjęty przez firmę CONTMAN claim Document Intelligence odwołuje się do wartości i wyróżników marki: specjalizacji, kompetencji i doświadczenia, a jej nowy wizerunek odzwierciedla pewny, stabilny, bezpieczny i nowoczesny charakter firmy.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.contman.pl