Horsefield na CeBIT 2015
CeBIT w Hanowerze (16-20.03) to jedne z największych targów technologicznych na świecie.
Dlaczego pojechaliśmy i co z tego wynika?
Po pierwsze, Horsefield od lat łączy doświadczenie marketingowe z technologiami. Tworzymy aplikacje mobilne i webowe wspierające komunikację, projektujemy i utrzymujemy sieci nowoczesnych nośników – na przykład digital signage. Nie zawiedliśmy się – stoisko Samsunga było imponujące.
Po drugie, CeBIT to prezentacja trendów. W tym roku były to: Big Data & Cloud, Digital Transformation, Internet od Things, Mobile, Security, Social Business. Analiza trendów to kanon naszej pracy z markami. Chcieliśmy przekonać się jak to wygląda w praktyce. Szczególnie interesujące było spotkanie z firmą działającą w zakresie badań mediów w czasie rzeczywistym.
Po trzecie, są tam produkty i usługi, które są nam bliskie dzięki klientom. Dobrze jest wiedzieć, co robią klienci i konkurencja, ale przede wszystkim – jak to komunikuje. Prezentacja SAP HANA miażdżyła wszystko w okolicy.
Po czwarte, trzeba wiedzieć co to jest Farming 4.0, Industry 4.0. Wierzymy, że teraz my dodamy Communication 4.0. Chyba nawet napiszemy książkę… 😉
Więcej na www.cebit.de
oraz na naszym Facebooku!