Horsefield zrealizował proces zmiany pozycjonowania marki: od opracowania tożsamości, przez wytyczne brandingowe – do kreacji wizualnej. Integralną częścią projektu były warsztaty brandingowe wg autorskiej metody Horsefield – Brand & Go.
Pałac Mierzęcin WELLNESS & WINE RESORT – jeden z najpiękniejszych kompleksów wypoczynkowych w Polsce – zmienia komunikację marki. Nowy przekaz podkreśla bogactwo oferty i otwartość na gości poszukujących różnych form aktywnego wypoczynku oraz miłośników wina. Odświeżona identyfikacja wizualna, utrzymany w stonowanym brązie znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” akcentują wszechobecny motyw winny. Zmiany związane są z poszerzeniem oferty Pałacu Mierzęcin o Grape Spa – pierwsze w Polsce Spa bazujące na owocach z własnej winnicy. Wspiera je nowa strona internetowa oraz kampania reklamowa.
Nowe logo jest proste i łączy w sobie nowoczesność z tradycyjnymi wartościami, odnoszącymi się do historii obiektu. Metamorfozie wizerunkowej towarzyszy zmiana strony internetowej oraz kampania promocyjna pod hasłem „Pałac Mierzęcin – spotkaj naturę przyjemności”. Claim podkreśla bogatą ofertę wypoczynkową kompleksu oraz potencjał otaczającej go przyrody.
Zmiana identyfikacji wizualnej związana jest z uruchomieniem w Pałacu Mierzęcin WELLNESS & WINE RESORT Grape Spa – pierwszego w Polsce Spa bazującego na winogronach z własnych upraw. Nawiązuje również do oferty win z pałacowej winnicy – jednej z trzech największych w kraju i największej w województwie lubuskim.
– Zależało nam na tym, aby nowe logo oddawało paletę atrakcji, z jakich mogą skorzystać odwiedzający nas goście. Dzisiejszy obiekt z pałacem, winnicą, winiarnią, stadniną koni, parkiem oraz Spa to już zdecydowanie inny kompleks, niż jeszcze parę lat temu. Zmiana identyfikacji wizualnej podkreśla możliwości, jakie oferuje to niezwykłe miejsce – mówi Tomasz Schulz, Dyrektor Zarządzający Pałacu Mierzęcin.
Odświeżony został również layout strony internetowej www.palacmierzecin.pl.
Dzięki przejrzystemu układowi graficznemu jest ona przyjazna i intuicyjna w obsłudze. Oprawa wizualna podkreśla szereg atrakcji mierzęcińskiego kompleksu.
Zmiany łączą się z kampanią promocyjną Pałacu Mierzęcin WELLNESS & WINE RESORT, obejmującą outdoor, reklamy w radiu i lokalnych portalach internetowych. Kampanię reklamową wspierają działania z zakresu public relations.
Przy projekcie współpracowaliśmy z agencją dobocom public relations.
Integralną częścią projektu były warsztaty brandingowe wg autorskiej metody Horsefield – Brand & Go.