CI – corporate identity to narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy lub usługi na rynku. Opracowane przez nas CI dla targów MEBLE zawiera szereg symboli i zachowań stosowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek imprez targowych. Spójny system wizualny jest kluczowym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi znak firmowy – logo. Identyfikacja wizualna, czyli struktura wizerunku, decyduje o sukcesie rynkowym.
Identyfikacja targów MEBLE ma ścisły związek z jej strategią w perspektywie relacji z otoczeniem. Ten projekt identyfikacji wymagał interdyscyplinarnego spojrzenia, zebrania wiedzy na temat celów imprezy (misja, wizja, wartości).
Nowa strefa kontraktów – to misja, którą targi MEBLE realizują z powodzeniem!
Horsefield realizuje projekty identyfikacyjne w ramach procesu brandingowego Brand&Go.
W latach 1992-2012 zrealizowaliśmy kilkadziesiąt projektów w zakresie logo i CI.