Salony witają Piękno&Pasje!
Do salonów prasowych trafił niedawno pierwszy numer magazynu o najpiękniejszych stronach życia – Piękno&Pasje. Nasza agencja miała przy tym debiucie swój znaczący wkład.
„Piękno&Pasje” jest marką nowego magazynu dla osób ceniących czas spędzony na łonie natury, poszukujących twórczych inspiracji, jak również ciekawych świata, nowych smaków oraz niezwykłych historii.
Pierwsza edycja czasopisma to owoc współpracy Horsefield z wydawcą czasopisma, Polskim Wydawnictwem Rolniczym (PWR). Wraz z nim od podstaw stworzyliśmy unikalny brand „Piękno&Pasje”.
W oparciu o autorską metodę Brand&Go określona została tożsamość marki – podstawa całej kreacji. Na tym gruncie zespół Horsefield stworzył propozycje nazw, z których wybrano tę najlepiej oddającą klimat magazynu – „Piękno&Pasje”. Jej dopełnienie stanowi claim „Natura. Smaki. Inspiracje.”, wskazujący na tematykę czasopisma, oraz hasło charakteryzujące: „strony, które pokochasz” – gra słów, odnosząca się zarówno do stron magazynu, jak i stron w ujęciu przestrzenno-geograficznym. Na potrzeby rynku marketingowego powstał także slogan „dobry klimat dla reklamy”, sugerujący, iż atmosfera czasopisma wpływa korzystnie na działania promocyjne.
W Horsefield stworzono również cały system identyfikacji wizualnej magazynu – począwszy od logo „Piękno&Pasje”, charakteryzującego się elegancją z nutą rustykalności, przez odpowiednio dobraną, stonowaną kolorystykę, aż po kompozycję okładki i markowe akcydensy. Wspieraliśmy klienta w tworzeniu i doborze zdjęcia okładkowego, jak również fotografii do kreowanych przez nas reklam drukowanych – w tym także z ambasadorkami tytułu, p. Karoliną Wajdą i p. Beatą Tyszkiewicz.
Bliskie zespołowi Horsefield wartości reprezentowane przez magazyn „Piękno&Pasje” – jak afirmacja życia czy estetyka – sprawiły, że przy jego tworzeniu pracowało nam się pięknie… i z wyjątkową pasją.