Strategia komunikacji dla marki HILDING w Polsce

W oparciu o naszą autorską metodę Brand&Go stworzyliśmy strategię komunikacji dla marki HILDING w Polsce. Jej założenia są obecnie konsekwentnie wdrażane w kolejnych, realizowanych przez nas, projektach. Wśród nich są m.in.

  • Claim „pay-off” (HILDING. Twoja przestrzeń snu)
  • Odświeżenie i wzmocnienie wizerunku marki
  • Segmentacja produktów: grupy Basic, Family, Original, Select, Select + (copy i key visuals)
  • Produkcja sesji fotograficznej
  • Stworzenie nowych materiałów wizualnych podkreślających tożsamość marki
    (branding materacy, layouty prasowe)
  • Stworzenie materiałów audio-video (DVD)
  • Materiały PR
  • Kreacja i wykonanie strony www
  • Katalog 2008 – koncept, realizacja, katalog w wersji internetowej (flipping book)

 

Aby zapoznać się z efektami prac, zapraszamy do salonów meblowych z produktami marki HILDING. Polecamy także odwiedziny na: www.hilding.pl