Wyjątkowe miejsce wymaga wyjątkowej i adekwatnej komunikacji. Pałac Mierzęcin WELLNESS & WINE RESORT – piękny kompleks wypoczynkowy otoczony malowniczymi krajobrazami, powierzył nam zadanie rebrandingu.
Zadaniem – wynikającym z przeprowadzonej analizy – było stworzenie nowego przekazu, podkreślającego różnorodność oferty i jej poszerzenie o strefę Grape Spa – pierwsze w Polsce Spa, bazujące na owocach z własnej winnicy.
Proces rebrandingowy przeprowadzony we współpracy z klientem zaowocował nową strategią komunikacji, podkreślającą możliwości tego niezwykłego miejsca. Odświeżyliśmy identyfikację wizualną. Nowe logo łączy w sobie tradycyjne wartości i symbole z lekkością i nowoczesnością.Stworzyliśmy także kreacje reklam, projekt folderu, ulotki, a także billboardów i nośników na środkach komunikacji.
Projekt realizowaliśmy we współpracy z agencją PR – Dobocom, która brała udział w pracach zespołu projektowego, a następnie odpowiadała m.in. za zakup mediów oraz publikacje prasowe i internetowe.