Nowy Lepszy Biznes
Lepszy Biznes to jedyny w Polsce periodyk dla profesjonalistów zajmujących się SAP – rozwiązaniami informatycznymi wspierającymi zarządzanie przedsiębiorstwami. Kwartalnik, wydawany przez firmę konsultingową BCC, jest źródłem wiedzy o praktykach projektowych, możliwościach i innowacjach w zakresie SAP. Autorami artykułów są profesjonaliści zajmujący się SAP – pracownicy, klienci i partnerzy firmy BCC. Pismo ukazuje się w nakładzie 4000 egzemplarzy.
Pismo stanowi wyjątkowy na polskim rynku przykład forum specjalistów zaangażowanych w rozwój systemów SAP. Z rozwiązań SAP korzystają dziesiątki tysięcy osób w kilkuset wiodących firmach w Polsce, tymczasem Lepszy Biznes pozostaje jedynym dostępnym na rynku drukowanym magazynem poświęconym tej tematyce. Jako lider rynku usług SAP w Polsce, wspieramy wymianę wiedzy o rozwiązaniach SAP. Chcemy, by wartości merytorycznej zamieszczanych tam materiałów towarzyszyła odpowiednia oprawa graficzna – mówi Grzegorz Grupiński, Kierownik Zespołu Marketingu i PR w BCC.
Do niedawna kwartalnik ukazywał się pod tytułem Dobry Biznes. Merytoryczny rozwój i wizualne przeobrażenia pisma zainspirowały wydawcę do zmiany jego tytułu na Lepszy Biznes. Już w styczniu br. oprawa edytorska uległa zauważalnym zmianom (ulepszona okładka, klejony grzbiet, większa ilość stron). W marcu ukazał się ponad 100-stronicowy numer kwartalnika, pierwszy pod nazwą Lepszy Biznes.
Tak o przeobrażeniach mówi Art Director w Horsefield, Krzysztof Tokarski:
Zwiększenie objętości pisma i wprowadzenie do niego nowych rubryk skłoniło do rozważań nad modyfikacją jego layoutu. W rezultacie zdecydowano się na poprawę organizacji informacji, przy jednoczesnej dbałości o przejrzystość i czytelność prezentacji treści. Wprowadzenie nowych krojow czcionek odświeżyło LB, udało się także zachować charakter profesjonalnego magazynu branży IT. Zmiana ma charakter ewolucyjny.
Modyfikacje w układzie pisma zwiększają również jego atrakcyjność jako medium reklamowego. Reklama w Lepszym Biznesie to ciekawa propozycja dla zarządzających markami z segmentu premium.