Pałac Mierzęcin – spotkaj naturę przyjemności

Horsefield zrealizował proces zmiany pozycjonowania marki: od opracowania tożsamości, przez wytyczne brandingowe – do kreacji wizualnej.
Integralną częścią projektu były warsztaty brandingowe wg autorskiej metody Horsefield – Brand & Go.

Pałac Mierzęcin WELLNESS & WINE RESORT – jeden z najpiękniejszych kompleksów wypoczynkowych w Polsce – zmienia komunikację marki. Nowy przekaz podkreśla bogactwo oferty i otwartość na gości poszukujących różnych form aktywnego wypoczynku oraz miłośników wina. Odświeżona identyfikacja wizualna, utrzymany w stonowanym brązie znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” akcentują wszechobecny motyw winny. Zmiany związane są z poszerzeniem oferty Pałacu Mierzęcin o Grape Spa – pierwsze w Polsce Spa bazujące na owocach z własnej winnicy. Wspiera je nowa strona internetowa oraz kampania reklamowa.

Nowe logo jest proste i łączy w sobie nowoczesność z tradycyjnymi wartościami, odnoszącymi się do historii obiektu. Metamorfozie wizerunkowej towarzyszy zmiana strony internetowej oraz kampania promocyjna pod hasłem „Pałac Mierzęcin – spotkaj naturę przyjemności”. Claim podkreśla bogatą ofertę wypoczynkową kompleksu oraz potencjał otaczającej go przyrody.
Zmiana identyfikacji wizualnej związana jest z uruchomieniem w Pałacu Mierzęcin WELLNESS & WINE RESORT Grape Spa – pierwszego w Polsce Spa bazującego na winogronach z własnych upraw. Nawiązuje również do oferty win z pałacowej winnicy – jednej z trzech największych w kraju i największej w województwie lubuskim.

Zależało nam na tym, aby nowe logo oddawało paletę atrakcji, z jakich mogą skorzystać odwiedzający nas goście. Dzisiejszy obiekt z pałacem, winnicą, winiarnią, stadniną koni, parkiem oraz Spa to już zdecydowanie inny kompleks, niż jeszcze parę lat temu. Zmiana identyfikacji wizualnej podkreśla możliwości, jakie oferuje to niezwykłe miejscemówi Tomasz Schulz, Dyrektor Zarządzający Pałacu Mierzęcin.

Odświeżony został również layout strony internetowej www.palacmierzecin.pl.
Dzięki przejrzystemu układowi graficznemu jest ona przyjazna i intuicyjna w obsłudze. Oprawa wizualna podkreśla szereg atrakcji mierzęcińskiego kompleksu.

Zmiany łączą się z kampanią promocyjną Pałacu Mierzęcin WELLNESS & WINE RESORT, obejmującą outdoor, reklamy w radiu i lokalnych portalach internetowych. Kampanię reklamową wspierają działania z zakresu public relations.

Strategię komunikacji, nowe CI, kreacje reklamowe i projekt strony internetowej opracowała agencja komunikacji marketingowej Horsefield. Za przygotowanie kampanii promocyjnej i relacje z mediami odpowiada agencja dobocom public relations.