Projekt Roku 2014

Zagłosuj na najlepszy projekt lub kampanię realizowaną przez Horsefield w 2014 roku!


Wybraliśmy 7 projektów, które łączyły ze sobą zaangażowanie wszystkich naszych zespołów: strategicznego, kreacyjnego i digitalowego. Zobacz nominacje i zadecyduj, który z nich powinien otrzymać tytuł Projekt Roku 2014.


extendo.pl – Z Chmury widać więcej

extendo.pl – Z Chmury widać więcej

Chmura da się oswoić – takim założeniem zakończyliśmy warsztaty, podczas których pracowaliśmy nad nową marką usług z zakresu cloud computingu. Przekonaliśmy się, że rozwiązania...
Ofix – Poduszkowiec

Ofix – Poduszkowiec

Co pozwala w prosty sposób zwiększyć efektywność handlową? Oczywiście synergia działań online i offline. Dlatego o projekcie nowego katalogu produktów biurowych Ofix myśleliśmy od...
Response – W dżungli licencji

Response – W dżungli licencji

Kto myśli, że storytelling zarezerwowany jest tylko dla dużych, międzynarodowych brandów lub tych, które określa się jako „lifestylowe” – nie może się bardziej mylić!...
Filharmonia Poznańska – Moja Muza

Filharmonia Poznańska – Moja Muza

W brandingu – tak jak na koncercie – uzyskanie wspaniałego efektu zależy od harmonijnego współbrzmienia wszystkich instrumentów. Dlatego nasze działania dla Filharmonii Poznańskiej obejmują...
Bayer – Go mobile!

Bayer – Go mobile!

Trend mobilnych technologii z roku na rok staje się coraz silniejszy – nie tylko w obszarze marek konsumenckich czy mediów społecznościowych, ale także rozwiązań...
Luvena – Postęp to nasza tradycja.

Luvena – Postęp to nasza tradycja.

Współpraca z marką, której tradycja sięga ubiegłego wieku to nie lada wyzwanie. Jak pójść w pozycjonowaniu z duchem czasu, jednocześnie nie wyrzekając się historii?...