Strategia komunikacji dla marki HILDING w Polsce
W oparciu o naszą autorską metodę Brand&Go stworzyliśmy strategię komunikacji dla marki HILDING w Polsce. Jej założenia są obecnie konsekwentnie wdrażane w kolejnych, realizowanych przez nas, projektach. Wśród nich są m.in.
- Claim „pay-off” (HILDING. Twoja przestrzeń snu)
- Odświeżenie i wzmocnienie wizerunku marki
- Segmentacja produktów: grupy Basic, Family, Original, Select, Select + (copy i key visuals)
- Produkcja sesji fotograficznej
- Stworzenie nowych materiałów wizualnych podkreślających tożsamość marki
(branding materacy, layouty prasowe) - Stworzenie materiałów audio-video (DVD)
- Materiały PR
- Kreacja i wykonanie strony www
- Katalog 2008 – koncept, realizacja, katalog w wersji internetowej (flipping book)
Aby zapoznać się z efektami prac, zapraszamy do salonów meblowych z produktami marki HILDING. Polecamy także odwiedziny na: www.hilding.pl